17 Eylül 2017 Pazar

İLKÖĞRETİM HAFTASI AÇILIŞ KONUŞMASI

Değerli öğretmen arkadaşlarım, kıymetli veliler ve çok sevgili öğrenciler…

Bugün yeni bir öğretim yılına başlamanın heyecanı içerisindeyiz. Aramıza yeni katılan minik yavrularımız başta olmak üzere; bu yıl, bir yaş daha büyüyerek yeni bir yıla başlayan öğrencilerimiz, hepiniz okulunuza hoş geldiniz.  

Okul, hayatımızın ilk dönemlerinde oldukça önemli yer tutmaktadır. Okul sadece bireyin hayat standartlarını yükselten,  iyi bir meslek sahibi yapan, bilgi ve becerileri vermekle kalmaz, bireysel ve toplumsal sorumluluklarının neler olacağının, hizmet ettiği toplumun maddi ve manevi değerlerini de öğrencilere aktarır ve davranış kazanmalarını sağlar. Ülkemizi emanet edeceğimiz bu çocuklarımızın en iyi donanıma sahip olabilmeleri için ben ve öğretmen arkadaşlarım elimizden gelenin en iyisini yapacağız.

Ataköy Atatürk Ortaokulu tanınmış, kendini ispatlamış bir eğitim kurumudur. Yenilenen fiziki olanaklarıyla, eğitim ve öğretim olanaklarını daha iyi hale getirerek bir üst seviyeye çıkarmıştır. Yenilenen Fen laboratuarı, bilgisayar laboratuarı, kütüphanesiyle yeni eğitim öğretim yılına hazırdır. Haziran, Ağustos ve Eylül aylarında devam eden Teog kurslarıyla, öğrencilerimiz şimdiden sınav korkusunu yenmiştir. İngilizce sınıflarımız ve normal sınıflarımız, yenilenen müfredatla, Öğretmen açığı olmadan tam kadrosuyla eğitimlerine devam edecektir.

Sevgili öğrencilerim;

Ülkemizin geleceği, geleceğimizin güvencesi sevgili öğrencilerim, sizler okulumuzda ilke ve hedefleri olan,  bilgili, küçüklerini seven ve koruyan, büyüklerine karşı saygılı, Toplum değerlerine sahip çıkan, bireyler olarak yetiştirileceksiniz.  Bilenlerle bilmeyenlerin asla eşit olmayacağını unutmayınız.

Bizler;

Tarihimizin ve medeniyetimizin değerlerini baz alarak çıktığımız bu yolda, öğrencilerimizin kişisel becerilerini öğrenip, bu becerilerinin geliştirilmesinde onlara yardımcı olacağız. Özgün düşünen bireyler olmaları ve araştıran ve sorgulayan birer öğrenci olmaları için gayretle çalışacağız. Öğrencilerimizin kişisel gelişimlerini, akademik ve sosyal becerilerini iyi analiz yapmak, onların geleceklerine yön verecek en uygun mesleğin seçimine bir alt zemin oluşturmak ve öğrencilerimizin yalnızca okul boyutuyla sınırlı kalmak yerine bütün yeteneklerini değerlendirmeyi arzuluyoruz

Kıymetli Veliler,

Bizlere emanet ettiğimiz yavrularınızı yarınlara en iyi şekilde yetiştirmek üzere ben, öğretmenlerim, okul aile birliğimizin üyeleri ve eğitim diğer paydaşlarıyla işbirliği içerisinde çalışacağız.

Değerli Öğretmenlerimle birlikte, eğitim kadrosu olarak;

Güçlü köklerimiz, ilke ve değerlerimizle,  birbirimize olan bağlılığımız ile zor zamanlarda dimdik ayakta duracağımız, - ki bunun en güzel örneğini 15 Temmuz da gösterdik- , değerlerimizi sahiplenen, farklılıklara saygı duyan,  çevresine duyarlı, akademik ve sosyal alandaki başarısını her yıl yükselten,  eğitim anlayışımızla yolumuzda yürüyeceğiz.

Fedakâr öğretmenlerim başta olmak üzere, bizlerle yeni eğitim yılı heyecanını paylaşan siz kıymetli velilerimize, çok sevgili öğrencilerime, bu sabahki heyecanımızı hiç kaybetmememiz dileğiyle,  yeni eğitim öğretim yılının hayırlı olmasını diliyorum.

                                                                                          Acem YILDIRIM 
                                                                         Ataköy Atatürk Ortaokulu Müdürü
                                                                                         18/09/2017 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder