26 Aralık 2022 Pazartesi

2020 - 2021 ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİYE SESLENİŞ

 


‘’Küçük hanımlar, küçük beyler... Sizler hepiniz, geleceğin bir gülü, yıldızı, bir bahtının aydınlığısınız. Memleketi asıl 

 Sevgili Öğrenciler, Değerli Veliler, Değerli Öğretmenler… 

Nasrettin Hoca Ortaokulunda Müdür olarak göreve başladığım günden beri sizlerle ve tüm okul çalışanlarıyla beraber olmanın mutluluğunu yaşıyorum.


 Yılın bu zamanı, eğitim kadrosuyla okul yapısının belirlendiği dönem olması yanında, bize emanet edilen yeni öğrencileri ve ailelerini keşfettiğimiz an olması açısından da önem taşımaktadır. 


Şu an, bizi derinden etkileyen ve halen devam eden sağlık krizi sürecinde öğrencilerimizin okula devam etmemelerinin üzüntüsünü yaşamaktayım. Aynı zamanda 8. Sınıflarımızın ve okulun yolunu tutması beklenen Anasınıfı öğrencilerimizin güzel ve sıhhatli bir eğitim dönemi geçirmelerini temenni ediyorum. 

Aynı zamanda çocuklarını yürekleri sıkışarak lisemizin eğitim kadromuza emanet eden velilerimiz, bu sene 8. Sınıf öğrencilerimiz öğrenim hayatlarını etkileyecek önemli bir sınava girecekler.  Bu süreç 8. Sınıf velilerimiz için de önemli bir başlangıç anı. 


Okulumuz öğretmenleri eğitimde sunabileceklerinin en iyisini vermeye büyük bir şevkle hazır bekliyorlar.

Ülkemizde ve dünyada hala varlığını sürdüren salgına rağmen bu yeni yıla güvenle yaklaşabiliriz. Her şeyden önce, çocuklarınıza, okulunuza ve öğretmenlerimize güvenin. 


Hepimiz gurur duyabileceğimiz ortak başarı için çalışıyoruz. Bunun için bizlerden ve çocuklarınızdan yardımlarınızı esirgemeyin.


Nasrettin Hoca Ortaokulu, Milli eğitimin temel değerlerini savunan kapsayıcı bir okul olmayı amaçlamaktadır. Birey olma bilinci ve dayanışma, herkesin korunması, kişilere bireysel destek sağlamak, bireysel yeteneklerinin keşfedebildiği ve bu doğrultuda çalışmalar yaptığı bir okul ortamı sağlamak. 


Bizi belirsiz bir geleceğe sürükleyen sağlık durumuna rağmen, kendimize güvenmeliyiz. Sevgili öğrenciler, Sevgili öğretmenler, bu yeni öğretim yılında yol haritamız iddialı aynı zamanda da heyecan verici. Birlikte, okulumuzun hakkettiği başarı basamaklarını tırmanmak ve değerleri yaymak ve paylaşmak için hayal gücü ve bağlılık göstermeye çağrılıyoruz. 

Hepinize mükemmel bir 2020-2021 eğitim ve öğretim yılı diliyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder